וילה שרלוט – Villa Charlotte

וילה שרלוט

וילה שרלוט


וילה שרלוט היא אחוזה בסגנון אנגלי קלאסי בחלק האקסקלוסיבי של העיר ברגן. האחוזה שופצה והחל מ-2014 משמשת כמלון יוקרה מפנק עם רחבת כניסה פרטית, אח, ספריה, רציף סירות פרטי, בריכה מחוממת וגינה ירוקה. הוילה נמצאת בקו הראשון למים בקרבת הפיורדים ובמרחק של דקות משדה התעופה העירוני.

הוילה משתרעת על פני 2000 מ"ר וכוללת רצפות מעץ אלון, גימורים ואביזרי יוקרה שונים. במקום יש גם חצר, נוף להרים, טיילת וכן שביל שמשמש לריצה, טיולי אופניים וטיולים רגליים. לא פלא שהוילה נחשבת למלון האטרקטיבי ביותר בחוף המערבי של נורבגיה.


תכנון טיולים באנר

airalo ad

סוגי החדרים במלון וילה שרלוט

  • חדרים זוגיים עם נוף לים. החדרים בגודל 16 מ"ר וכוללים חדר ארונות, מיטה בגודל קינגסייז, דלתות צרפתיות למרפסת שצופה על אזור ארוחת הבוקר והבריכה. ועוד לא דיברנו על חדר הרחצה המלכותי…
  • חדרים זוגיים עם נוף לים ולגן. החדרים משתרעים על 30 מ"ר וגם הם כוללים חדר רחצה מפנק, חדר ארונות ודלתות צרפתיות למרפסת. ההבדל הוא שלחדרים אלו יש 2 מרפסות ולא רק אחת.
  • חדרים זוגיים עם נוף לים. חדרים אלו משתרעים על פני 30 מ"ר וכוללים חדר ארונות, מיטה בגודל קינגסייז ו-3 מרפסות שצופות לאזור ארוחת הבוקר ולבריכה.

כמו כן בוילה יש חדר ישיבות שמתאים לאירוח של 12 איש מקסימום. שימו לב – אם ברצונכם להשתמש בחדר זה תידרשו להזמינו מראש.

[wds id="21"]

הוילה שוכנת על שפת הפיורד ולכן כל סוגי הספורט הימי בהישג ידכם, למשל שיט בקיאק. ניתן לצאת מהוילה גם למסעות דיג בים הצפוני. אם אתם מעוניינים בכך, תוכלו לשכור סירות ולהזמין טיולי דיג מהמלון עצמו, צוות המלון ישמח מאוד לעזור לכם בהזמנה. תוכלו גם ליהנות מאטרקציות נוספות באזור כמו גולף, רכיבה על סוסים, שיט, טיולים רגליים ושיט בפיורד שעל שפתו ניצב המלון.