לטייל בנורבגיה כמו הוויקינגים

נורבגיה היא ארץ קסומה, מרתקת ומסקרנת והיא מציעה לכל תייר באשר הוא חוויה תרבותית ייחודית שכוללת נופים מרהיבים, פיורדים עמוקים, אגמים, קרחונים, מפלים, מנהגים מוזרים ובעיקר הרבה שקט כל ימות השנה.  נורבגיה נהנית משמש חצות בקיץ ומאורות הצפון בחורף כך שהיא אטרקטיבית תמיד – לא משנה באיזו עונה תבחרו לבקר בה. אבל כדי ליהנות מנורבגיה בדרך הנכונה, תרתי משמע, מומלץ להצטייד מראש במקל הליכה נורדי. מקל ההליכה הנורדי לא סתם נקרא כך – ולזה נגיע בהמשך…


מקלות-הליכה-נורדיים

למה זה טוב?

כל ילד נורבגי יגיד לכם שטיול בנורבגיה אינו שלם ללא טיול רגלי אחד לפחות בחיק הטבע. לכן, לרשימת הציוד שבה חייב להצטייד כל מטייל בנורבגיה כדאי להוסיף גם מקל הליכה נורדי. מקל הליכה נורדי מאפשר ליהנות מהליכה מאומצת של שעות רבות והסיבה לכך היא פשוטה: מקל זה מסייע לאזן את משקל הגוף במהלך הליכה בתנאי השטח המורכבים לעיתים של המסלולים השונים.

ובינינו – לא סתם המציאו את המקל הזה פה. כשתהיו בנורבגיה תראו שכולם משתמשים בו. מקומיים ותיירים, ילדים ומבוגרים. מבחינת הנורבגי הממוצע יציאה לטיול ללא מקל היא כמו חורף בלי שמש חצות…


תכנון טיולים באנר

אז מה נורדי במקל הנורדי?

מקל הליכה נורדי נקרא כך כי הוא מתאים לשיטת ההליכה הנורדית שנחשבת לבריאה במיוחד. הליכה נורדית מפעילה את רוב שרירי הגוף כולל בחלק העליון של הגוף ולכן היא טובה יותר. בואו נגלה לכם סוד: בהליכה רגילה נעשה שימוש רק במחצית משרירי הגוף ורק במחצית הגוף התחתונה. למעשה, הליכה נורדית עם מקל הליכה נורדית מאפשרת ליהנות מהנוף הנורבגי ולעשות כושר בו זמנית. אולי זו הפתעה בשבילכם אבל מסתבר שבנורבגיה עלו על השילוב המושלם וגם אתם יכולים לעשות זאת.

airalo ad

כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן ולהזמין לטיול הבא שלכם בנורבגיה מקל הליכה נורדי. כך תוכלו להתחיל ללכת כמו ויקינגים או לפחות באופן בריא, מאוזן, נוח ונכון יותר לגוף.