אטרקציה: אוטובוס התיירים Hop On Hop Off באוסלו

אוטובוס התיירים Hop On Hop Off באוסלו מאפשר לראות את כל האתרים החשובים של העיר ובזול. האוטובוס עוצר ב-18 תחנות שונות (בחלקן מספר פעמים) ואתם יכולים לבלות בהן כאוות נפשכם וזמנכם. לרדת ולעלות מהאוטובוס בחופשיות ובקצב שלכם.


Hop-on Hop-off אוטובוס התיירים באוסלו

בזמן שהייתכם באוטובוס תוכלו ליהנות מהדרכה קולית ב- 8 שפות: אנגלית, נורבגית, גרמנית, צרפתית, ספרדית, איטלקית, רוסית וסינית כך שלכם נשאר רק לבחור את השפה שלכם ולהתמסר לעיר ולהסברים אודותיה.

באיזה תחנות עוצר האוטובוס?

הנסיעה מתחילה ומסתיימת בתאטרון הלאומי שנמצא בלב אוסלו – מה שאומר שהשילוב בין דרמה, אמנות, קלסיקה וחדשנות של המקום הם רק ההתחלה של מה שמחכה לכם בסיור כולו.


תכנון טיולים באנר

האוטובוס מבצע נסיעה מעגלית ועוצר בתחנות הבאות

airalo ad

איך רוכשים כרטיסים?

רכישת הכרטיסים נעשית באמצעות כרטיסי אשראי (למשל ויזה ומאסטרקארד) ופייפאל דרך האתר הזה. האישור מתקבל לפי בקשתכם באמצעות מייל או  SMS.

בכל מקרה, כדי להצטרף לנסיעה עליכם רק להציג את הקבלה עם העלייה לאוטובוס ולהתחיל ליהנות. כדאי לבדוק אם יש הנחה לקבוצות גיל שונות, כך שלא רק תרוויחו חוויה אלא גם תחסכו הרבה כסף.

אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – אמנם הסיכוי שתפספסו את האוטובוס הדו מפלסי שצבוע אדום הוא קלוש, אבל הסיכוי שתשכחו את החוויה הזו שואף לאפס. לא בכדי זו נחשבת לדרך האולטימטיבית למעוניינים למצות את המיטב של אוסלו. אז ניפגש בתיאטרון הלאומי?

כרטיסים רצוי לקנות כאן