מלון Mary-Ann's Polarrigg בלונגיירבין

הידעתם שבנורבגיה רוב הרכבים הם רכבים חשמליים? למעשה, עד 2025 כל המכוניות שיימכרו במדינה יהיו מכונית חשמליות, אבל כבר עכשיו יש במדינה יותר מכוניות חשמליות ממכוניות רגילות, 4 מתוך 5 מכוניות שנמכרות הן חשמליות ובאוסלו שליש מהמכוניות בכבישי העיר הן חשמליות או היברידיות (לא מאמינים? כאן נמצאת ההוכחה).


ולמה אנחנו מספרים לכם את כל זה? כי רוב הסיכויים שבטיול הבא שלכם בנורבגיה תשכרו רכב חשמלי ותזדקקו לתחנת טעינה. אמנם ברוב הערים הגדולות (אוסלו, ברגן וכו') יש כבר תחנות הטענה לרכבים חשמליים וברחבי המדינה יש תחנות כל כ-60 ק"מ, אבל מה עושים באזורים מרוחקים כמו איי סבאלברד ועם בטריות שהקור גורם להן להיחלש מוקדם מהצפוי?

מלון Mary-Ann's Polarrigg בלונגיירבין

מלון Mary-Ann's Polarrigg בלונגיירבין


תכנון טיולים באנר

מיקום המלון Mary-Ann's Polarrigg בלונגיירבין

למזלכם יש מקומות שכבר עכשיו צופים את העתיד וזה הזמן להכיר אחד מהם – המלון Mary-Ann's Polarrigg בעיירה לונגיירבין, העיירה המרכזית והראשית בארכיפלג איי סבאלברד. המלון נמצא 100 מטר מנהר Longyearelva, רק 300 מטר מ- Adventfjorden ו-400 מטר מהר Platåfjella, כך שאתם מסודרים מבחינה ספורטיבית. ואם קשה לכם לבחור בין האפשרויות השונות, בטח תשמחו לדעת שצוות המלון יכול לארגן עבורכם פעילויות שונות ומגוונות.

airalo ad

https://www.youtube.com/watch?v=UFsY_bi_PwA

אטרקציות מעניינות באזור המלון Mary-Ann's Polarrigg בלונגיירבין

מהמלון תוכלו לצאת לפעילויות כמו ספארי אופנועי שלג (עם אפשרות לצפות בדובי קוטב), טיולי מזחלות כלבים, סקי (במלון יש אפילו אזור שבו תוכלו לאחסן את הציוד שלכם), טיולים למערת הקרח המקומית, סיורים להכרת התרבות המקומית, סיורי אופניים והליכה, שיט בקאנו, דייג ואפילו תוכלו לרכוש כרטיסים לתחבורה הציבורית המקומית עוד.

ספא, ג'קוזי וסאונה במלון Mary-Ann's Polarrigg בלונגיירבין

אם תחזרו מיום הטיול עם שרירים תפוסים וגם אם לא – אתם מוזמנים ליהנות מהספא של המלון שכולל עיסויים שונים, ג'קוזי וסאונה. ואם סתם בא לכם להתפנק – למה שלא תזמינו את סוויטת הכלולות שכוללת לא רק ג'קוזי פרטי, אלא גם שעת עיסוי חינמית בספא ושימוש חופשי בסאונה? בכל מקרה, בין לבין, בכל השטחים הציבוריים של המלון יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי כך שהאינסטגרם שלכם יכול להיות מלא בתמונות מעוררות קנאה אונליין.

בכל מקרה, אנחנו ממליצים להשכים קום כדי ליהנות לפני כולם ממסעדת Shang-Po-lar שבה מוגשת ארוחת הבוקר. המסעדה מעוצבת לפי סגנון החיים של הכורים שהתגוררו כאן בשנות ה-30, כך שהיא למעשה מוזיאון מקומי שמשחזר את העבר בנאמנות מדהימה. אנחנו מאמינים שהמסעדה היא המקום המושלם לקבל השראה לפני שאתם יוצאים לטיולים באזור, כך שנותר לכם רק לבחור מתוך מגוון הפעילויות שהמלון  מארגן.

מנורות כרייה ישנות שמוצגות במסעדה

מנורות כרייה ישנות שמוצגות במסעדה

מסעדת Vinterhagen עם מטעמים מקומיים במלון Mary-Ann's Polarrigg בלונגיירבין

ואם תחזרו עייפים ומרוצים אבל רעבים גם בתחום הזה תקבלו מענה – במלון נמצאת מסעדת Vinterhagen שבה ניתן ליהנות ממנות מקומיות בהשראה תאילנדית. במסעדה תוכלו ליהנות מתפריט תזונה מיוחד ומארוחות ילדים, אבל במקום עומד לרשותכם גם קיוסק חטיפים ובר עם גן חורף, כך שרוב הסיכויים שלא תישארו עם חצי תאוותכם בידכם. ועוד לא דיברנו על הפירות והשמפניה שתקבלו במידה ותזמינו את סוויטת הכלולות.

https://www.youtube.com/watch?v=IvtvaV7T_NY

אנחנו ממליצים לשכור אחד מ-4 חדרי המשפחה שבמלון שיכולים לאכלס 4 אנשים בו-זמנית. החדר יאפשר לכם ליהנות מאווירה אינטימית במיוחד וכולל אמצעי גיהוץ, מתקן לייבוש כביסה וחדר רחצה פרטי כך שתרגישו לגמרי בבית . ובטח תשמחו לדעת שהילדים יוכלו ליהנות במלון מספרים וסרטים לילדים, ממשחקי לוח ומפאזלים ואפילו ממכבסה. ועוד לא דיברנו על העובדה שניתן לבקש חדר מיוחד במידה ואתם (או ילדיכם) סובלים מאלרגיות כלשהן…

נגישות לנכים במלון Mary-Ann's Polarrigg בלונגיירבין

תחנת טעינה לרכב חשמלי

תחנת טעינה לרכב חשמליהמלון מתאים גם לנכים , כולל אזור מיוחד לעישון, מפעיל שירות הסעות אל שדה התעופה המקומי שנמצא במרחק 5 ק"מ מהמלון, מרשה להכניס חיות מחמד ומאפשר לאורחיו לחנות בחינם גם לרכבים חשמליים כולל עמדות טעינה יעודיות. אנחנו ממליצים להזדרז ולהזמין מקום כי המלון כולל רק 24 חדרים ושלוש בקתות אירוח

  • דירה שכוללת 2 חדרי שינה, סלון, מטבח וחדר רחצה
  • דירה שכוללת חדר שינה אחד, סלון, מטבח וחדר רחצה
  • בקתת ציידים שכוללת מיטת קומותיים, מטבחון וחדר רחצה

להזמנות ומידע נוסף על המלון

טיסות ללונגיירבין