מרכז המופעים Popsenteret באוסלו

שלט ניאון של גיטרה חשמלית - במרכז המופעים Popsenteret באוסלו
שלט ניאון של גיטרה חשמלית – במרכז המופעים Popsenteret באוסלו

מרכז המופעים הוא מוזיאון ומרכז מבקרים שמאפשר לחקור את התפתחות מוזיקת הפופ הנורבגית  (אבל לא רק) מתחילת המאה ה-19 ואילך. המקום נפתח באוסלו בשנת 2011 והוא משתרע על 2500 מ"ר. במבנה יש 4 קומות והוא נחשב ליעד חובה לחובבי הפופ, הן בתחום המוזיקלי והן בתחום התרבותי. המקום זכה בפרס "המוזיאון של השנה" בשנת 2013.


מרכז המופעים Popsenteret כולל תצוגות קבועות ומתחלפות בשפה הנורבגית שרובן אינטראקטיביות וכוללות קליפים, כלי נגינה ועוד. המקום עושה שימוש בטכנולוגיות אודיו-ויזאוליות מתקדמות ויש בו תחנות רבות שניתן להפעיל לבד כמו למשל תחנת המסע בזמן עם מכונת זמן ועוד.

מקומות לינה מומלצים באוסלו – לחצו כאן

במקום מזכרות נדירות בתחום המוזיקה הנורבגית שמסכמות 100 שנים של פופ מבחינה תרבותית ומוזיקלית. כמו כן, במקום אולפן הקלטות שמאפשר עריכת מיקסים (חוויה יוצאת מן הכלל לילדים), יצירת תמונה לאלבום, הקלטת גרסאות כיסוי ועוד. כל התוצרים נשלחים למשתתפים והם שלהם מבחינת זכויות יוצרים.


תכנון טיולים באנר

airalo ad

במקום חנות מוזיאון ובה נמכר מגוון של יצירות נדירות כולל ספרים, פוסטרים, חולצות עם הדפסים מאוסלו ועוד. ניתן לקיים אירועים במקום (למשל ימי הולדת לגילאי 10-16) כולל סיור מודרך באולפן הקלטות.

הכניסה למקום כרוכה בתשלום אך מחזיקי כרטיס אוסלו פס וילדים עד גיל 4 נכנסים בחינם. עם זאת, השימוש באולפן ההקלטות כרוך בתשלום נוסף. המקום כולו נגיש לנכים.

מיקום ושעות הפתיחה של מרכז המופעים Popsenteret

  • בימים שלישי-שישי מ-10:00 עד 16:00. בימי חמישי המקום נסגר רק בשעה 19:00.
  • שבתות וימי ראשון: מ-11:00 עד 17:00.
  • ימי שני: סגור
  • כתובת: Trondheimsveien 2, bygg T 0560 אוסלו.
  • אתר האינטרנט של המרכז