כמה עולה לטייל בנורבגיה

אחת השאלות שתמיד שואלים אותנו היא: כמה עולה לטייל בנורבגיה? האמת היא שזה תלוי אך ורק בכם. טיול בנורבגיה בצורה עצמאית מצריך תכנון מוקדם של טיסות והסדרי הלינה. טיול מאורגן לנורבגיה יחסוך מכם את כאב הראש של תכנון טיול באופן עצמאי, אבל כנראה שיעלה יותר כסף.


גם טיול עצמאי בנורבגיה אינו חייב להיות יקר ובהמשך תמצאו מגוון תקציבים לטיול שכזה.

אז כמה עולה לטייל בנורבגיה? לפני הכל – קצת מידע כללי:


תכנון טיולים באנר
כתר נורבגי - קרונה נורבגית
כתר נורבגי – קרונה נורבגית

נורבגיה שוכנת בחבל סקנדינביה שבצפון אירופה וחיים בה כ-5 מיליון אזרחים (בשטח שגדול פי עשרה משטחה של מדינת ישראל). נורבגיה ידועה בזכות הפיורדים המרהיבים שלה והיא גובלת בשוודיה, רוסיה ובפינלנד ומכיוון שכך ישנן מספר דרכים להגיע למדינה: ברכבת, ברכב, באוטובוס וגם דרך הים. הטיסות מישראל לנורבגיה יבוצעו לרוב דרך שדות תעופה באירופה ולעיתים נדירות בטיסות ישירות. למרות הסטיגמה על יוקר המחיה באיזור סקנדינביה, עם תכנון נכון אפשר לטייל במדינה זו בעלות נמוכה.

airalo ad

איך תחסכו?

כדי לחסוך במהלך הטיול שלכם בנורבגיה כדאי לתכנן את הטיול במדינה בהתאם לעונות השנה. נורבגיה נחשבת לאידיאלית לטיול במהלך כל השנה, אך תכנון מראש יחסוך לכם כסף. למשל: התמקדות בערים ובישובים קטנים או אכילה במסעדות שנמצאות מחוץ לאתרי התיירות נחשבת לחסכונית. כמו בכל מקום, גם הערים הגדולות בנורבגיה כמו אוסלו וברגן נחשבות ליקרות ולכן כדאי לשקול לצמצם את השהות בהן. גם הזמנה מראש של מלונות, רכב שכור וכרטיסי טיסה מראש תחסוך לכם כסף. השוואה בין חברות ביטוח טיולים שונות לפני הנסיעה תחסוך לכם כסף רב.

עלות טיול בנורבגיה – טיול עצמאי

הוצאה יומית ממוצעת (לאדם) של טיול בנורבגיה

התקציב הנ"ל מציג אומדן של הוצאות נסיעה נכון לחודש יולי 2015 (לא כולל טיסות), כאשר NOK מתייחס לכתר נורווגי:

להמרת כתר נורווגי לשקלים ולהיפך לחצו כאן

ההוצאה בממוצעלפריט/ליוםטיול בתקציב זול בנורבגיהטיול בתקציב בינוני בנורבגיהטיול בתקציב יקר בנורבגיה
לינהליום250NOK600NOK1250NOK
3 ארוחותליום90NOK220NOK500NOK
מיםליום20NOK20NOK20NOK
תחבורה עירוניתלפריט30NOK130NOK400NOK
בילוייםלפריט50NOK120NOK260NOK
תקשורתליום100NOK210NOK400NOK
טיפיםלפריט10NOK20NOK50NOK
תחבורה בין עירוניתלפריט100NOK250NOK530NOK
מזכרותלפריט30NOK60NOK260NOK
שתייה חריפהלפריט30NOK80NOK160NOK

כמה עולה לטייל בנורבגיה – טיול מאורגן

מחירי טיול מאורגן בנורבגיה

יש מעט חברות ישראליות שמוציאות טיולים מאורגנים לנורבגיה אבל חלקן מציעות טיולים מאורגנים לכמה מדינות וביניהן נורבגיה ולכן חשוב לקרוא את תוכניות הטיולים בעיון.

ריכזנו עבורכם כמה מחירים לדוגמה (נכון לחודש יולי 2019) של טיולים מאורגנים לנורבגיה.

  • חברת איילה גאוגרפית – 2485 אירו לאדם בחדר זוגי
  • חברת נוה אקדמיה – 2890 אירו לאדם בחדר זוגי
  • חברת גוליבר – 1399 אירו לאדם בחדר זוגי
  • חברת מילניום – 1799 אירו לאדם בחדר זוגי
כמה עולה לטייל בנורבגיה?

עלות של טיול בנורבגיה תלויה באופי הטיול: טיול עצמאי למשל נחשב זול יותר, אך הוא מצריך תכנון מראש הן של הטיסות והן של בתי המלון. לעומתו טיול מאורגן נחשב יקר יותר אך הוא חוסך את כאב הראש שכרוך בתכנון טיול עצמאי.

איך ניתן לחסוך כסף בטיול בנורבגיה?

נורבגיה נחשבת למדינה יקרה מבחינה תיירותית ולא בצדק. למעשה, ניתן לחסוך כסף במהלך טיול בנורבגיה בדרך פשוטה – לתכנן את הטיול מראש בדגש על עונות השנה. במידה ומטיילים בתקופה שאינה עונת התיירות, מזמינים מראש מלונות, טיסות, רכב ואפילו פוליסת ביטוח ניתן לחסוך כסף והרבה.

כמה עולה טיול עצמאי בנורבגיה?

עלות של טיול עצמאי בנורווגיה תלויה אך ורק בכם וברמת התקציב שלכם: זול, בינוני או גבוה. ההפרשים בין התקציבים השונים מגיעים לאלפי אחוזים, כך שמומלץ לשלב בין האפשרויות. למשל, ללון בבתי מלון יוקרתיים אבל לחסוך בבילויים ובהוצאות על סקי.

כמה עולה טיול מאורגן בנורבגיה?

מחיר של טיול מאורגן במדינה נע בין 1400 אירו ל-2977 אירו לאדם בחדר זוגי. המחירים משתנים בהתאם לאורך הטיול, אופי השהות בבתי המלון לאורך המסלול (לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא) ואופי המסלול (אתגרי, ספארי צילום, קרוז וכו')