כרטיס ברגן קארד

אם אתם מתכננים ביקור של כמה ימים בברגן אל תוותרו על רכישת כרטיס ברגן קארד. כמו באוסלו (שם ניתן לרכוש אוסלו פס) גם בעיר הזו יש לכם אפשרות פשוטה וזולה ליהנות מכל האפשרויות והאטרקציות שמציעה העיר.


למעשה, שימוש בברגן קארד נחשב לדרך האולטימטיבית, הפרקטית וההגיונית לחוות את ברגן כי רכישתו מקנה כניסה בחינם או בהנחה לכ-50 מהמוזיאונים בברגן, עשרות פעילויות תרבות, סיורים, מסעדות, חנויות, תחבורה, השכרת רכב ואפילו חנייה.

כך תוכלו ליהנות מכל העולמות ובעיקר להבין למה ברגן נקראת העיר התרבותית של אירופה, למה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ולמה היא נחשבת שער הכניסה לפיורדים.


תכנון טיולים באנר
ברגן נורבגיה
ברגן נורבגיה

ניתן לרכוש ברגן קארד לפרקי זמן שונים של 24 או 48 או 72 שעות. מן הסתם יש לכך השפעה על מחיר הכרטיס, אבל אם אתם סטודנטים, גמלאים, או ילדים בגיל 3-15 גם תזכו להנחה נוספת.

airalo ad

את כרטיס ברגן קארד ניתן לרכוש במגוון מקומות ברחבי העיר ברגן, למשל לשכת התיירות העירונית, בבתי מלון, באתרי קמפינג וכן דרך אתר האינטרנט הרשמי הזה. בכל מקום שבו אתם רוכשים את הכרטיס, עליכם להבטיח שהוא יהיה בתוקף באמצעות הכנסת שמכם, חתימתכם וכן תאריך ושעה.

טיפ קטן מאיתנו: עשו לכם מנהג קבוע והראו את הכרטיס בכל מקום שבו אתם מבקרים ברחבי ברגן, כי מי יודע – אולי בלי לשים לב תזכו להנחה מפתיעה?

רכישת כרטיס ברגן קארד

מלונות מומלצים בברגן

אז מה כולל ברגן קארד?

לפניכם רשימת חלקית של ההנחות וההטבות שהכרטיס מציע, רק קחו בחשבון שהכרטיס משתנה כל הזמן ולכן מומלץ לוודא מראש לגבי כל הנחה/הטבה. רצוי גם להתעדכן באתר האינטרנט הרשמי של הכרטיס.

כניסה חופשית למוזיאונים רבים בברגן וביניהם

האקווריום של ברגן

באקווריום ניתן ליהנות ממגע קרוב עם חיות ויצורים ימיים שונים בסביבתם הטבעית, לצפות במופעים שונים ולהצטרף להאכלת החיות. המוזיאון נחשב לאתר חובה לכל המבקרים בברגן, אבל שימו לב הכניסה לאקווריום היא חינם למחזיקי ברגן קארד בתאריכים 1.11-28.2 בלבד. בשאר התאריכים זוכים מחזיקי הכרטיס ל-25% הנחה.

המוזיאון הימי של ברגן

המוזיאון מראה את התפתחות הספנות ואת חשיבותה לברגן בפרט ולנורבגיה בכלל במהלך הדורות. המוזיאון ידידותי לילדים ונערכים בו סיורים מודרכים באנגלית בחודשים יוני, יולי ואוגוסט.

מוזיאון המדע של ברגן

המוזיאון הזה נחשב למוזיאון חובה לכל מי שמתעניין במדע, לא משנה מה גילו. המוזיאון אינטראקטיבי וניתן להתנסות בו בפעילויות שונות בתחומים כמו מים, רובוטיקה ועוד. במקום נערך מופע מדעי ומוקרן סרט תלת-מימדי, אך שימו לב הכניסה חינמית למחזיקי ברגן קארד בתאריכים 14.8-23.6 בלבד. בשאר התאריכים זוכים מחזיקי הכרטיס ל-50% הנחה.

מוזיאון בריגן

המוזיאון בנוי על יסודותיהם של הבתים העתיקים ביותר בעיר ברגן ומבוסס על עדויות ארכיאולוגיות .המוזיאון מאפשר לחוות את החיים בברגן הימי-ביניימית לרבות קרמיקה, מסחר, שפה, תרבות, ספנות ועוד.

מגדל רוזנקרנץ

המגדל נבנה במאה ה-16 ע"י השליט המקומי אריק רוזנקרנץ למטרות מגורים והגנה. המגדל משלב שני בניינים קודמים (שנבנו במאה ה-13 וראשית המאה ה-16 ) וניתן ליהנות בו מסיורים מודרכים באנגלית בין 24.6-15.8 בשעות 10:00 ו-14:00.

המוזיאונים האוניברסיטאיים של ברגן

האוסף להיסטוריה תרבותית והמוזיאון להיסטוריה של הטבע. המקום משלב ארכיאולוגיה, אתנוגרפיה, אמנות כנסייתית והיסטוריה מתקופת האבן ועד ימינו. המוזיאונים מתמקדים במערב נורבגיה ויש בהם תערוכות קבועות על הויקינגים, אמנות עממית, אמנות כנסייתית ותקופת האבן. כמו כן, המקום מארח תערוכות מתחלפות כך שהוא בהחלט שווה ביקור.

  • כתובת: Haakon Sheteligs plass 10.

לעוד מוזיאונים נוספים בעיר ברגן הקליקו כאן

תחבורה ציבורית חינם

חשמלית של Skyss בברגן
חשמלית של Skyss בברגן

נושאי כרטיס ברגן קארד יכולים לנסוע חינם בקוי האוטובוס העירוניים ובחשמלית העירונית (Skyss). עם זאת, מספר הקוים החינמיים מוגבל ומומלץ לברר בדיוק באילו קוים ניתן לנסוע חינם מראש.

מלונות מומלצים בברגן

הנחות והטבות של פעילויות תרבות

מופעים של התזמורת הפילהרמונית של ברגן

הקונצרטים נערכים בימים חמישי ושישי וכן נערכים קונצרטים משפחתיים בימי שבת נבחרים. רוב הקונצרטים נערכים באולם גריג שב-Edv. Griegspl מספר 1. מחזיקי ברגן קארד נהנים ממחיר קבוצתי בכל הזמנה. לפרטים והזמנות.

סדרת "גריג בברגן"

בנוסף, מחזיקי ברגן קארד נהנים מהנחה של 20% על קונצרטים של מוזיקה קלסית. לפרטים ולהזמנות.

סיור מעגלי בן 5 שעות ל-Lysoen שכולל קונצרט וסיור בוילה

מחיר הסיור כולל איסוף ממרכז המידע לתיירים והוא מתקיים בימי ראשון בחודשים יולי ואוגוסט. מחזיקי ברגן קארד נהנים מ-50% הנחה.

קונצרט צהריים ב-Trolhaugen

הקונצרט מציג את יצירות הפסנתר של אדוארד גריג ומחירו כולל הסעה ממרכז העיר. הקונצרטים מתקיימים בימי שלישי בעונת התיירות (1.5-30.9) ומחזיקי ברגן קארד נהנים בהם מ-50% הנחה.

ועוד…

הנחות והטבות בסיורים

הר Floyen

תצפית לילית על ברגן מפסגת הר Floyen
תצפית לילית על ברגן מפסגת הר Floyen

טיולים מודרכים בהר Floyen בזמן עונת התיירות (17.6-20.8) – 15% הנחה למחזיקי ברגן קארד.

שיט בין הפיורדים ל-Mostraumen

הטיול נמשך 3 שעות ומתקיים כל השנה בשעות 10:00 ו-14:00. בחודשים יולי ואוגוסט הסיור מתקיים בימים חמישי-שבת בשעה 18:00. מחזיקי ברגן קארד נהנים מ-20% הנחה.

סיור פנורמי ועירוני

10 אחוזי הנחה למחזיקי ברגן קארד על סיור הכרות בעיר באמצעות אוטובוס יעודי

ועוד…

הנחות והטבות במסעדות

Café Opera

המסעדה מגישה אוכל נורבגי, סקנדינבי ואירופאי ומחזיקי ברגן קארד נהנים מהנחה של 10% על אוכל ושתייה. המסעדה מתאימה למשפחות עם ילדים, לצליאקים ולצמחונים.

  • כתובת: ‪Engen 18

Fish Me

זוהי מסעדת מאכלי ים שמגישה מנות בסגנון נורבגי, סקנדינבי ואירופאי. המסעדה מתאימה למשפחות עם ילדים ומשקיפה על נוף מרהיב וזה לא הכל, כי מחזיקי ברגן קארד נהנים גם מהנחה של 10%.

  • כתובת: Strandkaien 3

Café Kippers


המסעדה מגישה אוכל נורבגי, סקנדינבי ואירופאי ומתאימה גם לצמחונים, זוגות, נכים וכן משפחות עם ילדים ותינוקות. מחזיקי ברגן קארד נהנים לא רק מהנוף המרהיב אלא גם מ-15% הנחה.

Pingvinen

בר ובית קפה שמגיש אוכל נורבגי, סקנדינבי ואירופאי. המקום נגיש לנכים ומתאים גם לצמחונים, צליאקים ומשפחות עם תינוקות. מחזיקי ברגן קארד נהנים מ-10% הנחה על אוכל ושתייה.

  • כתובת: Vaskerelven 14
רכישת כרטיס ברגן קארד

הנחות והטבות נוספות (רשימה חלקית)

השכרת רכב

הנחה של 12% למשכירי רכב מחברת אוויס בשדה התעופה או במרכז העיר. הנחה של 10% למשכירי רכב ממשרדי חברת הרץ ב-Kanalveien.

השכרת אופניים

מחזיקי ברגן קארד נהנים מ-20% הנחה. לפרטים ולהזמנות.

השכרת סירת משוטים במוזיאון הדיג הנורבגי

מחזיקי ברגן קארד נהנים מ-50% הנחה. אתר אינטרנט.

חניה

הנחה של 15% בחניון Bygarasjen.

קניות

הנחה של 10% למבקרי בית הכריסמס.

מלונות מעולים בברגן