סימולטור הסקי Holmenkollen באוסלו

סימולטור הסקי Holmenkollen באוסלו
סימולטור הסקי Holmenkollen באוסלו

האם תהיתם אי פעם איך גולש סקי מרגיש כשהוא קופץ מהמקפצה של מוזיאון הסקי Holmenkollen? באמצעות טכנולוגיה חדישה יוצאת מגדר הדמיון, סימולטור הסקי Holmenkollen יביא אתכם הכי קרוב שאפשר לחוויה מציאותית של הדבר האמיתי הזה שנקרא – גלישת סקי וקפיצות סקי.


סימולטור הסקי Holmenkollen באוסלו שבנורבגיה פתוח כל השנה והוא נמצא כעשרים מטרים בלבד מהכניסה למוזיאון הסקי. שימו לב כי ילדים מתחת לגיל שש אינם מורשים לעלות לסימולטור.

סימולטור הסקי הוא חלק מהחוויה של Holmenkollen – אחת מזירות הספורט המפורסם ביותר בעולם. אז אם תהיתם איך זה מרגיש לקפוץ מהמקפצה החדשה של Holmenkollen, זו הדרך וזה המקום. פנו כמה שעות בביקור שלכם באוסלו וגלו איך זה. עם או בלי מגלשיים!


תכנון טיולים באנר

מה קורה בסימולטור?

ברגע שאתם נכנסים אל סימולטור הסקי, תקבלו את "הנסיעה של החיים שלכם" במקפצת הסקי Holmenkollen, כולל רוח פנים שנושבת כאשר הסקי מתחיל. עד 12 אנשים יכולים לשבת בו זמנית, וכל הנסיעה נמשכת כ-5 דקות.

airalo ad

החלק השני של הנסיעה היא גלישה מאוד מאתגרת במסלול הסקי בקולורדו, ארה"ב. אתם בעצם תחוו את החוויה של זוכה גביע העולם מנקודת המבט שלו על מסלול הסקי. החזיקו חזק כי אתם הולכים לטוס במהירות של 130 קמ"ש כל הדרך עד לקו הסיום!

מפה, מחירי כניסה ומידע נוסף


מחירי הכניסה נקובים בקרונה נורבגית.

למבוגר – 95
לילד מתחת לגיל 15 – 55
משפחה של 2 מבוגרים + 2 ילדים – 250

למחזיקי כרטיס אוסלו פס בלבד:

למבוגר – 75
לילד מתחת לגיל 15 – 45

מחירים לקבוצות של 10 אנשים או יותר:

90 למבוגר
לילד 50.

לאירועים מיוחדים מחוץ לשעות הפתיחה יש מחירים שונים.