המעבורת לחצי האי ביגדוי – Bygdøyfergene

על חצי האי ביגדוי שבאוסלו כתבנו הרבה. יש המון מה לעשות שם ואם אתם נמצאים באוסלו בגלל קונקשן או ליום יומיים הרי שאסור לכם לוותר על ביקור בביגדוי. למעשה, מתוך כ-20 המוזיאונים שיש באוסלו, 5 הפופולריים ביותר נמצאים בביגדוי צמודים זה לזה ויש בו גם טיילת נפלאה.


אל חצי האי ניתן להגיע במספר דרכים. ברגל, באמצעות אופניים או תחבורה ציבורית (קו מספר 30). אך הדרך הפופולרית ביותר להגיע לשם היא באמצעות מעבורת מהסיבה היחידה – הדרך מרהיבה, ניתן לרדת בתחנות מסויימות ולבדר במוזיאונים שונים על הדרך ובכלל, ביקור באוסלו בלי קצת רסיסי גלים על המעיל הוא לא ממש ביקור…

רציף המעבורות לחצי האי ביגדוי – ההתרגשות בשיאה
רציף המעבורות לחצי האי ביגדוי

יש שני קוי מעבורות לאי ביגדוי.

קו מעבורת 91

האפשרות הראשונה שנחשבת לפופולרית יותר היא מעבורת קו 91. הקו יוצא לדרכו מהרציף ליד בית העירייה של אוסלו (רציף מספר 3 שנקרא  Rådhusbrygge). קו זה יוצא כל 20 דקות מהבוקר ועד הערב מתחילת אפריל ועד תחילת אוקטובר. לקו זה שתי תחנות.


תכנון טיולים באנר

שייט משולב

האפשרות השנייה היא שיט משולב שכולל עצירה בבית האופרה ובמוזיאונים השונים, אך שימו לב: שירות זה פועל רק בין מאי לספטמבר בשעות 09:45-14:15.

airalo ad

חשוב לדעת!

  • במעבורת ניתן לרכוש כרטיס אוסלו פס שמקנה נסיעה במעבורת וכניסה למוזיאונים השונים בחינם.
  • לא תמיד ניתן להעלות למעבורות אופניים, כסאות גלגלים ועגלות תינוקות, לכן אנחנו ממליצים לברר זאת מראש במייל –sales@boatsightseeing.com.

מלונות מעולים בביגדוי יש כאן

ולסיום יש לנו 4 המלצות

המלצה 1 – רכשו את הכרטיס למעבורת ברציף עצמו כי שם המחיר יהיה זול יותר.

המלצה 2 – הצטיידו בתעודות שמוכיחות את גילכם כי ילדים וקשישים נהנים מ-50% הנחה.

המלצה 3 – נצלו את ההזדמנות לרכוש במעבורת את  כרטיס אוסלו פס וזאת משתי סיבות: אתם תהנו משייט במעבורת בכיוון אחד חינם וכן מכניסה חינם למוזיאונים השונים.

המלצה 4 – הצטיידו במצלמה איכותית עם זום גדול (פנסוניק Lumix FZ1000 ממש מומלצת) כי על מסלול השייט יש המון אפשרויות צילום. של קו החוף ושל אתרים מיוחדים.