מבצעי מלונות בנורבגיה

מבצעים חמים במלונות באוסלו

אוסלו, בירת נורבגיה והעיר הגדולה במדינה נחשבת לאחת הערים המעניינות בצפון אירופה. העיר שכלואה בין הפיורד ליער משלבת את ההדר והיופי של עיר אירופאית מסורתית עם מונומנטים של בנייה מודרנית שעל רקע הטבע הארקטי מתגבשים לכדי פסיפס עוצר נשימה. אוסלו היא גם בירה תרבותית עם סצנה מוזיקלית ואמנותית שוקקת ומי שמסתובב בה מרגיש את הווייב החיובי הזה. היצע המלונות באוסלו רחב מאוד וניתן למצוא בה אירוח בכל הרמות ולצרכי כל סוגי המבקרים, מארמונות שהוסבו למלונות בוטיק סופר יוקרתיים ועד אכסניות צנועות.


Booking.com


מבצעים חמים במלונות בברגן

אם פיורדים, אותם מפרצונים קסומים שמאפיינים את חופי סקנדינביה, זה הקטע שלכם, מערב נורבגיה זה היעד שלכם. מדובר בחבל ארץ פראי עם נופים מהממים הכוללים יערות, קרחוני-עד והמון פיורדים. העיר המרכזית ושער הכניסה לחבל היא ברגן, העיר השנייה בגודלה בנורבגיה שבעצמה מלאה אטרקציות ומפורסמת בעולם בזכות פסטיבל המוזיקה שלה. המלונות בברגן הם לרוב מלונות בוטיק מסורתיים שמספקים אווירה אותנטית ואינטימית. בברגן עצמה תמצאו גם בתי מלון של הרשתות הגדולות.



Booking.com


תכנון טיולים באנר

מבצעים חמים במלונות בצפון נורבגיה

אם אתם בעניין של לפגוש ב'זוהר הצפוני', יש סיכוי מצוין שבמהלך ביקורכם בצפון נורבגיה תזכו לחוות את תופעת הטבע הייחודית הזו מכלי ראשון. בצפון נורבגיה תוכלו גם לפגוש בסאמים (שבעבר נודעו כ'לאפים') התושבים הילידים שעדיין משמרים את מסורת רעיית האיילים. למרות שהאזור מיושב בדלילות יש בו כמה ערים, עיירות והרבה מאוד כפרים קטנים שנראים כמו מזכרת מעידן אחר. ניתן להגיע לחבל באמצעות רכב, דרך הים, ובנוסף פזורים בו כמה שדות תעופה קטנטנים שמקיימים קווי טיסה מקומיים. בהיצע המלונות בצפון נורבגיה בולט במיוחד האירוח הכפרי, ביישובים גדולים יותר אפשר למצוא גם מלונות סטנדרטיים.

airalo ad



Booking.com

מבצעים חמים במלונות בדרום נורבגיה

דרום נורבגיה מתאפיינת בעיקר באמצעות עיירות הדיג הציוריות הפזורות לאורך קו החוף הארוך והמפותל שלה. למרות שלכל עיירה יש אופי ואטרקציות משלה יש גם נקודות משותפות. בתי העץ המקסימים בבנייה המסורתית ומעגני הדייגים השוקקים הופכים את החבל הזה לקסום. לכן, כשמחפשים מלונות בדרום נורבגיה ההמלצה היא להתבסס על מלונות הבוטיק, שמציעים חוויה אותנטית ופזורים בעיירות או בכפרים.



Booking.com

מבצעים חמים במלונות בטרנדלוג

אזור טרנדלוג הוא הלב העתיק של נורבגיה. מבחינה היסטורית זה המקום בו הוויקינגים הנורבגים קיבלו את הנצרות בראשית המאה האחת-עשרה והרבה מהנופים והכפרים פה עדיין משמרים את הרוח הוויקינגית העתיקה. בטרנדלוג יש לא פחות משבעה פארקים לאומיים ועוד שתי שמורות טבע. העיר הגדולה במחוז היא טרונדהיים.  מרבית המלונות בטרנדלוג הם מלונות נוחים ברמה של 3 כוכבים.


Booking.com

מבצעים חמים במלונות באיי סבאלברד

איי סבאלברד הם ארכיפלג שנמצא בים הארקטי, בין חופי נורבגיה לקוטב הצפוני. תמצאו כאן בערך 3000 תושבים ומספר דומה של דובי קוטב. בעבר העיסוק העיקרי כאן היה ציד לווייתנים, אבל היום שני-שליש מהשטח מוגדר כשמורת טבע, וענף הכלכלה העיקרי (יחד עם דיג ומעט ציד לווייתנים שעדיין נהוג בעונה) הוא תיירות ארקטית. המלונות באיי סבאלברד מתבססים ברובם על מבנים אותנטיים שהוסבו ושודרגו לתיירות. יש כאן הרבה בקתות רומנטיות, חוות שעברו הסבה למלון ואפילו מגורי כורים שהיום משמשים כדירות אירוח.


Booking.com